Hiihtotähdet Moa Lundgren ja Gustav Kvarnbrink ovat vaihtaneet lajia kesällä.
Pariskunta päätti osallistua hyroxin MM-kisoihin. Tulosta tulikin sitten ja oikein kunnolla.
MM-kisat järjestettiin sunnuntaina Ruotsissa. Lundgren ja Kvarnbrink olivat lähellä voittaa jopa kultaa sekaparikisassa.
– Luulin, että voitimme, koska tulimme ensimmäisinä maaliviivan yli. Siksi maaliin tullessa tuntui aivan hirveältä, selvitti Lundgren Expressenille.
15 sekunnin aikasakko vei kuitenkin voiton. Sen seurauksena kulta vaihtui hopeaksi 25–29-vuotiaiden ikäluokassa.
– Se oli todella katkeraa, vuodatti nainen.
– Kun hyppäsin burpeessa, laskeuduin toinen jalka hieman toisen edelle, Kvarnbrink selvitti rangaistusta.











