Ylen suosittu urheilutoimittaja Laura Arffman on palannut takaisin suoriin urheilulähetyksiin.
Arffman oli muutaman viikon sivussa. Hän osallistui yhdessä Petra Mannerin kanssa Amazing Race Suomi -ohjelman kuvauksiin.
Arffman oli perjantaina isossa roolissa Ylen pesislähetyksessä. Roihuttaret emännöi Pesäkarhuja naisten Superpesiksessä.
– Tällä viikolla on palattu perusasioiden pariin ja perinteiseen päiväjärjestykseen. Pesis on parasta paikan päällä, selvitti Arffman Instagramissa.
Arffman kertoi somessa myös päässeensä vesivahingon jälkeen kotiin pitkän tauon jälkeen.













