Sportivo TV

Vakavasta polvivammasta kuntoutuva Nooralotta Neziri on tehnyt tilannepäivityksen.

Ennen viime syksyn MM-kisoja polvensa loukannut Neziri on nyt päivitellyt kuulumisiaan Instagramin tarinoissa. Hän oli tehnyt jo lähtöharjoituksia.

– Tänään oltiin taas jännän äärellä. Olen juossut kilpaa enemmän tai vähemmän 25 vuotta, mutta silti tämä tuntuu tauon jälkeen niin oudolta.

– Viimeksi olen ottanut yhteislähdön 8.9. Japanissa. Eli joku 9,5 kk sitten. Eipä näitä lähtötreenejään ole ehtinyt kertyä kuin vasta neljä kappaletta sen jälkeen. Näillä mennään!

Neziri on ilmoittanut kilpailevansa tällä kaudella sileän matkoilla.