Suomalainen pikajuoksija Erika Välkkynen on kertonut valitettavan uutisen.
Hallikaudella mainiossa iskussa ollut Välkkynen on joutunut jättämään kauden kesken. Hän kertoi asiasta Instagramissa.
– Tein hiljattain päätöksen yhdessä valmentajan kanssa, että mun kesän kisailut jää tänä vuonna kokonaan välistä takareiden ongelmien ja kipujen vuoksi.
– Nyt treenit jatkuu vähän eri merkeissä ja keskitytään saamaan paikat oikeesti kuntoon, jotta ens kaudella voidaan kisata ilman kipuja, kirjoitti Välkkynen.
Muun muassa Nooralotta Neziri reagoi julkaisuun.
– Rohkea ja upea urheilija, tunnusti Neziri.












