Sportivo TV

Saga Vanninen ilmoitti tiistaina jättävänsä loppukauden väliin.

Vannisen alkuvuosi on ollut vaisu. Hän oli hukassa hallissa, ja samat ongelmat jatkuivat myös kesän alussa.

Vanninen on kärsinyt valitettavista vammoista. Asiantuntija Lauri Hollo tunnusti Ilta-Sanomille, että varmuudella ei voida sanoa, mikä on mennyt pieleen Vannisella.

Hollo oli kuitenkin valmis spekuloimaan. Hän otti esille valmentaja Erik Noolin menetelmät.

– Noolin valmennus korostaa kovuutta ja määrää, mikä on voinut olla Vannisen kaltaiselle terävälle ja räjähtävälle urheilijalle liikaa.

– Voi olla, että Vannisen kohdalla on tehty virhearvio siinä, että harjoitusmäärien nostamisen on ajateltu automaattisesti parantavan tuloksia, selvitti Hollo IS:lle.